4 gyerek, 1 kutya, 2 macska és mi. Életünk Weil der Stadt malmában.

A malomban a malomban...

A malomban a malomban...

újra baba születik

2023. szeptember 02. - VGyöngy

god-eletfahaz.jpg

Eredetileg azt gondoltam, egy teljes, hosszú posztot szentelek majd annak, mi lett a gödi házunkkal, de közben felpörögtek az események, és a hosszú poszt is meg lesz nem sokára, de most egy fontos bejelenteni valóm van.

A nagy hír, hogy ma hajnalban megszületett az első Életfa Bábapraxis-os baba a gödi Vasút utca 39 alatt!

Mama, baba jól vannak, a tervek szerint holnap délelőtt indulnak haza egy gyermekorvosi vizit végeztével.

Nagy a boldogság!

Ha egészen pontosak akarunk lenni, ő a második baba, mert Gegi volt az első, több mint 7 évvel ezelőtt. Jól emlékszem arra az érzésre, amikor feküdtem a kanapén karjaim között Gegivel, és arra gondoltam, micsoda áldás úgy szülni/megszületni, ahogy a természetünkből adódik, siettetés, és beavatkozás nélkül. 

Arra gondoltam akkor, milyen jó hely ez a ház a születésre, milyen jó lett volna, ha több babám születhet itt.  

És az élet úgy hozta, hogy ha nem is nekem, de születik még ebben a házban baba. És az, hogy pont Juditék kíséretével jönnek világra még itt gyermekek, külön öröm számomra, mert ő nekem életem egyik nagyon fontos szereplője lett, onnantól, amikor megismertem. Boldogság, hogy közöm lehet az Életfásokhoz, hogy valamilyen formában segítségül lehetek a munkájuknak.

Üdv köztünk Vencel, sok boldogságot kívánunk neked, a mamádnak és a családodnak! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://amalomban.blog.hu/api/trackback/id/tr6918205941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása